3 Ekim 2015 Cumartesi

Seo



Seo, seo nedir kelimelerini google de arattığınızda size seo hakkında uzun uzun bilgi veren sayfalar bulabilirsiniz. Bir çok içerik hemen hemen aynıdır. Size seo kısa kendim anlatmak istedim. Yeni bir site açtınız ve adsenseden para kazanmak istiyorsunuz.


Önce site ye eklediğiniz konu sayısı üç haneleri bulmalı ve mutlaka yazılar ögün olmalı. Dersiniz ki benim makale yazmaya vaktim yok o zaman hazır makale satışı yapan birinde toplu makale alarak hergün belli sayılarda siteye konu ekleyebilirsiniz. Belirli bir konu sayısından ve özgün makalelerden sonra siteniz hitlenmeye ve insanları çekmeye başlamıştır. Konu sayısı 300 leri geçen sitelerimin hiti mutlaka 1k larda olmuştur. Google nin site de aradığı ilk özellik özgünlük. Siteniz de kopya içerik asla bulundurmamalısınız. Birazda elinizde para varsa tanıtım yazısı, backlink paketleri,sosyal medya çalışmaları ve reklam çalışmaları yaptırabilirsiniz. Sitenizin hitlenmesi ve para getirmesi önce sabır gerektiriyor. Siz özgün ve güncel makale ettiğiniz sürece mutlaka kazanırsınız.

0 Yorum Bulunmakta "Seo"

Yorum Gönder